maanantai 18. toukokuuta 2015

Kliks sanoi hulluusnappi

Hupsista vaan kliksautin itseni mukaan SM-duathloniin sunnuntaille! Vähän lyhyellä varoitusajalla tuli koko kisa mutta olen vähän ex tempore -tyyppi välillä muutenkin. Ihan kaikkia tekemisiä ei kannata aina niin tarkkaan harkita, voi tulla iloisia yllätyksiä ja hienoja kokemuksia kun ei stressaa liikaa!

Olen osallistunut SM-duathloniin ensimmäistä kertaa jo vuonna 2011. Olin ostanut juuri maantiepyörän jolla juuri ja juuri uskalsin ajaa. Ensimmäistä kertaa olin maantiepyörän päällä huhtikuun puolessavälissä ja heti toukokuussa SM-duathlonissa :D Ja elämäni ensimmäisessä SM-kisassa samalla. En osannut edes pyörän vaihteita kunnolla käyttää! Olin viimeinen, huippuhauskaa oli silti ja kisasta jäi tosi kivoja muistoja ja hyvä mieli. Kisaraporttikin löytyy täältä, pitää vaan kelailla sivua alaspäin kun tuolla meni aina useampi postaus mennyt yhdelle sivulle.

Viime vuonna olikin onnistumisen paikka, voitin omassa sarjassani SM-kultaa. Se tuntuu vieläkin ihan käsittämättömältä. Tiedän, että duathloneissa ei yleensä ole paljoa osallistujia ja että Suomessa on paljon kovempiakin menijöitä kuin minä, mutta tuona päivänä kävi noin. Olen vieläkin hämmentynyt ja niin onnellinen, en unohda sitä tunnetta ikinä! Se hetki kruunasi kaikki epämiellyttävät ja talven pimeällä ja vesisateella tehdyt treenit, ne hetket kun ei olisi huvittanut mutta olen kuitenkin mennyt treenaamaan. Sinä päivänä onnistuin: juoksu kulki, pyörä kulki ensimmäistä kertaa elämässäni kuin unelma, kisassa minulla oli sellainen tunne että joku muu polkee pyörääni, miten se oikein menee niin kovaa. Liikutun vieläkin kun palaan ajatuksissani siihen päivään - että tällainen tavallinen pulliainenkin voi joskus voittaa! Olen aina suomenmestari SM-duathlonissa N40-sarjassa vuonna 2014, sitä ei kukaan koskaan ota pois.

Maalisuoralla voittajana. Olen päässyt kokemaan tämän.

Eli "ei mitään paineita" nyt sitten :D Ihan hyvillä mielin olen lähdössä kisaamaan, olen paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten ja kyseessä ei ole pääkisa. Hyvä kova treeni siitä tulee ja kisakokemusta lisää!

Me SUPin kanssa odotetaan jo sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti